Категорії

Звернення громадян

Розпорядження Золотоніської РДА від 25.01.2017 № 14 "Про Порядок організації особистого прийому громадян у районній державній адміністрації"

 

Розпорядження Золотоніської РДА від 26.01.2017 № 17 "Про підсумки  роботи органів державної виконавчої влади, місцевого самоврядування  зі зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом 2016 року"

 

Розпорядження Золотоніської РДА від 27.07.2017 №146 "Про підсумки роботи органів державної виконавчої влади, місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом І півріччя 2017 року"

 

Інформаційно - аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за січень-березень 2016 року

 

Інформаційно - аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за січень-червень  2016  року

Інформаційно - аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за січень-грудень 2016  року

 

Інформаційно - аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за січень 2017 року

 

Інформаційно - аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за січень-березень 2017 року

               

Інформаційно - аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян у Золотоніській районній державній адміністрації за січень-серпень 2017  року

 

                                                                                             

Інформаційно - аналітична довідка

щодо роботи зі зверненнями громадян

у районній державній адміністрації за 

за січень-вересень  2017  року

 

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України  права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ Золотоніською районною  державною  адміністрацією вживаються необхідні заходи щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.

За січень-вересень 2017 року райдержадміністрацією отримано  808 звернень громадян (374 з них надійшли з урядової «гарячої лінії»),  за аналогічний період 2016 року розглянуто 626  звернень (259 з них  на «урядову гарячу лінію»), що на 182 чи 22,5 % більше. В тому числі:

- поштою в 2017 році - 771 звернення громадян,  за 2016 рік – 596 -(збільшення на 22,7  % );

- на особистому прийомі керівників районної державної адміністрації надійшло 37 звернень громадян, за аналогічний період 2016 року – 30 (збільшення на 19%);

-  надіслано від органів влади за січень-вересень 2017 рік  - 416 (урядова гаряча лінія включно), за аналогічний період 2016 року -282 (збільшення на 34,8%)

З них:

Адміністрація Президента України-3;2016 рік-5;

СКМУ-1;2016 рік-6;

ВРУ-1;

МСПУ-0;2016 рік-1;

Мін'юст-1;

Від заявників до ОДА-31;2016 рік- 9;

Урядова «гаряча лінія»-374; 2016 – 259;

Міністерство з питань тимчасово окупованих територій-1;

ЧОКЦ-4;

ДСУ у справах вет.війни -0, 2016 -1.

- на «Гарячу лінію» голови райдержадміністрації надійшло 6 звернень.

Збільшилась кількість звернень громадян за рахунок звернень на «урядову гарячу лінію» по соціальним питанням – призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, здійснення перевірки нарахувань державних соціальних допомог, нарахувань оплати за послугу газопостачання тощо, із 808 звернень - 374 стосуються вирішення вищезгаданих питань .

Конституційним правом на звернення скористалося 1473 жителів Золотоніського району.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації опрацьовуються та контролюються керівництвом, надаються відповідні доручення виконавцям. Авторам звернень обов’язково надається чітка, обгрунтована, повна відповідь з урахуванням строків, установлених законодавством. Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, одержаних під час особистого і виїзного прийомів керівництва районної державної адміністрації проводиться відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.Архівування опрацьованих звернень проводиться за принципом територіального розподілу району (за назвами сільських рад). Керівництвом районної державної адміністрації та головним спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян створені всі умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надається можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень.

Звернення на адресу райдержадміністрації надходили від жителів населених пунктів: Гельмязів-99; Вознесенське-45; Піщане-46; Нова Дмитрівка-43; Домантове-23; с. Благодатне-59; Коробівка- 28; Пальміра-20; Скориківка-8; Дмитрівка-4; Хвильово-Сорочин-1, Сеньківці-6; Драбівці-12; Подільське-13; Деньги-15; Богдани-10; іногородні-62,с. Підставки -12, с. Гладківщина-20, с. Мицалівка – 21, с. Софіївка -6, с. Антипівка-8, с. Каврай ІІ -4, с. Каленики -11, с. Малинівщина – 5, с. Б.Слобідка- 18, с. Привітне – 6, с. Броварки – 10, с. Кропивна-9,с. Маліївка -1 , с. Канівщина -3, с. Кедина Гора – 10, с. Кривоносівка – 2, с. Каврай-12, с. Шабельники-8, с. Зорівка-7, с. Мелесівка-10, с. Хутори Каврайські-1, с. Матвіївка-4,с. Ковтунівка-1, с. Плешкані-2, с. Вільхи-10, с.Лукашівка -4, с. Нова Гребля-4, с. Чернещина- 2, с. Маркизівка-2, с. Дібрівка-1, с. Львівка-1, с. Бакаївка-1, с. Щербинівка-4, с.Хрущівка-2, Ковтуни-4, Крупське-15; Синьооківка-8; Богуславець-13. ст. Панське-1.

Щодо «активності» населення за зверненнями громадян, то слід зазначити такі сільські ради 8 населених пунктів району: Гельмязів, Вознесенське, Піщане, Нова Дмитрівка, Домантове, Благодатне, Коробівка та іногородніх.

Це пояснюється в першу чергу тим, що вони входять до найбільш чисельних за населенням населених пунктів і відповідно високим ступенем гостроти соціально – економічних, суспільно – політичних та інших проблем.  

За січень-вересень 2017 року до райдержадміністрації надійшло 13 колективних звернень (665 підписів) жителів с. Малинівщина та с. Броварки щодо зниження закупівельних цін на молоко від населення та вжиття заходів із захисту власників ВРХ і забезпечення стабільних цін на молоко, с. Каврай про врегулювання нормативної чисельності працівників котелень НВК району та батьківського колективу Синьооківського НВК стосовно недопущення реорганізації загально навчального закладу, членів СТ «Дніпро» про правомірність зміни цільового призначення земельної ділянки у СТ «Залісся», сприяння в відновленні автошляху до СТ «Залісся», жителів с.  Скориківка, батьків учасників АТО стосовно сприяння в оформленні права власності на земельні ділянки, жителів с. Мелесівка про відновлення електропостачання в с. Мелесівка після стихії, медичних працівників Золотоніської ЦРЛщодо повернення для торгівлі  лотка від районного споживчого товариства в приміщенні лікарні, жителів с. Вільхи про висловлювання недовіри в зв’язку з малою наповнюваністю класів директору Вільхівського НВК, вчителів Богданівського НВК щодо сприяння в організації підвезення  до м. Золотоноша, жителів багатоповерхівки в с. Нова Дмитрівка про надання допомоги на ремонт даху будинку, який постраждав внаслідок стихії 01.07.2017 та жителів с. Б.Слобідка щодо продовження рейсу Золотоноша-Шабельники вранці і ввечері. Аналогічний період минулого року – 14 (зменшення на 1 чи на 7,2 %).

Станом на 03.10.2017 із загальної кількості звернень  767   вирішено по суті, 41-перебуває на контролі.

У зверненнях громадян розглянутих у січні-вересні 2017 року в райдержадміністрації порушено 891 питання:

- питання аграрної політики і земельних відносин – 57 звернень (7,05 %); аналогічний період минулого року-30 звернень ( 8,1%);

- питання соціального захисту–598 звернень (74%), аналогічний період минулого року-288 звернень (78,2%);

- комунального господарства - 111 звернень (13,7%), аналогічний період минулого року-17 (4,6%),

- праці і заробітної плати-3 ( 0,4%); аналогічний період минулого року-3 звернення (0,8%);

- питання транспорту і зв’язку-20звернень (2,5%),аналогічний період минулого року-5звернень (1,4%);

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації-10 (1,2%), аналогічний період минулого року-4 (1,1 %);

- охорони здоров’я-25 (3,1%),аналогічний період минулого року- 2 (0,5%);

- економічної цінової інвестиційної зовнішньо економічної регіональної політики та будівництво підприємництво-9 (1,1%),аналогічний період минулого року-1 (0,3%);

 - екології та природних ресурсів -19 (2,4%), аналогічний період минулого року-1 (0,3%) звернень;

- сім’я діти молодь гендерна рівність фізична культура і спорт-2 (0,2%), аналогічний період минулого року-2(0,5%);

-житлові питання-5 (0,6%), аналогічний період минулого року-7(1,9%);

-освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність-9 (1,1%);аналогічний період минулого року-1 (0,3%);

-діяльність органів місцевого самоврядування-12 (1,5%), аналогічний період минулого року-2 (0,5%);

- діяльність місцевих органів виконавчої влади - 1 (0,1%), аналогічний період минулого року-1 (0,3%) ;

- фінансова, податкова, митна політика-1 (0,1%), аналогічний період минулого року-0 звернень.

- обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини- 1 (0,1%), аналогічний період минулого року- 0;

- інші питання – 8 звернень (1 %), аналогічний період минулого року-2 (0,5%);

Найбільш актуальними продовжують залишатися питання соціального захисту – 598 звернень (74%), комунального господарства -111 звернень (13,7%), аграрної політики і земельних відносин–57 звернень  (7,05 %);

На першомумісці за кількістю звернень займають питання соціального захисту. Громадяни порушують питання про надання матеріальної допомоги, призначення і виплати соціальної допомоги, забезпечення твердим паливом.

На другому місці продовжують залишатися питання комунального господарства. Найчастіше зустрічаються питання ремонту доріг, вулиць, благоустрою населених пунктів,  проведення перерахунку оплати за послугу газопостачання, недопущення відключення газопостачання.

На третьому місці-питання аграрної політики і земельних відносин. На сьогодні  найгостріше турбують громадян питання виділення земельних ділянок учасникам АТО, отримання розрахунків за земельні та майнові паї,  земельні конфлікти тощо.

За січень-вересень 2017 року до райдержадміністрації надійшло 463 звернення громадян різних категорій, (аналогічний період минулого року- 391), що на 15,5 % більше,  а саме :

- учасників війни - 0; аналогічний період минулого року-3;

- дітей війни - 12; аналогічний період минулого року-10;

- інвалідів Великої Вітчизняної війни - 0; аналогічний період минулого року-1;

- інвалідів війни - 1; аналогічний період минулого року-3;

- учасників бойових дій АТО- 33; аналогічний період минулого року-45;

 - ветеранів праці - 3; ; аналогічний період минулого року-9;

- інвалідів І групи -43; аналогічний період минулого року-38;

- інвалідів ІІ групи -49, аналогічний період минулого року-55;

- інвалідів ІІІ групи -35, аналогічний період минулого року- 33;

- одиноких матерів - 17; аналогічний період минулого року-18;

- матерів-героїнь – 0,

- багатодітних сімей - 11; аналогічний період минулого року- 7;

- учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - 5; аналогічний період минулого року- 8;

-  пенсіонерів -198, аналогічний період минулого року- 88;

- переселенці -1, аналогічний період минулого року-1;

- сім’ї учасників АТО-21; аналогічний період минулого року-58;

 -сім’ї загиблих учасників АТО-2; аналогічний період минулого року-8;

- безробітні -28, аналогічний період минулого року-4.

-інші-4, аналогічний період минулого року-2.

Єдиним питанням представників пільгових категорій  є  питання соціального захисту (призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг та надання грошової матеріальної допомоги на лікування, перегляду розміру пенсії).

Відповідно до Указу Президента від 07.02.2008 року 109/2008, головою районної державної адміністрації взято під особистий контроль та забезпечується проведення першочергових особистих прийомів жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати - героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, багатодітні сім’ї, одинокі матері, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники АТО та члени їх сімей та інші громадяни які, потребують соціального захисту та підтримки. У зверненнях вказаної категорії громадян  порушувалися питання надання матеріальної допомоги та виділення земельних ділянок .

Із загальної кількості звернень 808-и, що надійшли до Золотоніської  райдержадміністрації  становлять:

- пропозиції - 0;

- скарги - 4;

- заяви - 804.

З них:

- вирішено позитивно - 364;

- дано роз'яснення - 384;

- направлено за належністю - 13;

 -не підлягають розгляду-6;

- у стадії розгляду знаходиться - 41.

Золотоніською райдержадміністрацією постійно проводиться робота щодо сприяння громадянам у їх праві на звернення.

При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної державної адміністрації, у п'ятиденний термін звернення пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі з повідомленням заявника та роз'ясненням підстав передачі розгляду звернення іншим органам, таких за звітний період надійшло 13 одиниць.

В зв’язку з втратою чинності розпорядження райдержадміністрації від 30 червня 2010 року № 286 "Про порядок організації особистого прийому громадян у районній державній адміністрації" видано розпорядження райдержадміністрації  від 25.01.2017 № 14 «Про порядок організації особистого  прийому громадян у районній  державній  адміністрації», яким затверджено графіки особистого та виїзного прийомів громадян головою, першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, згідно з якими передбачено проведення особистого прийому не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі двох особистих виїзних прийомів громадян, забезпечено проведення прийомів громадян за затвердженими графіками, продовжується практика персонального розгляду звернень громадян головою райдержадміністрації, безпосереднього вивчення та вирішення питань, що у них порушуються.

Затверджено графік проведення прямого телефонного зв'язку "Гаряча лінія" головою райдержадміністрації, його заступниками, керівником апарату  та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. Протягом звітного періоду від населення району на адресу керівництва райдержадміністрації надійшло 6 дзвінків. 

Спеціаліст райдержадміністрації, відповідальний за роботу із зверненнями громадян, має окрему телефонну лінію, що дає можливість мешканцям району постійно звертатись із різноманітних питань і отримувати безпосередні відповіді. 

Графіки проведення особистих та виїзних прийомів громадян, графіки "Гарячої лінії" щомісячно висвітлюються на сторінках районної газети "Вісник Золотоніщини" та розміщені на власному веб-сайті райдержадміністрації і складені таким чином, що прийом громадян і вирішення піднятих ними питань здійснюється щоденно. За звітний період було здійснено 32 виїзних прийомів громадян до населених пунктів Золотоніського району головою районної державної адміністрації, його заступником та фахівцями структурних підрозділів райдержадміністрації. Під час прийому докерівництварайонної державної адміністрації звернулось 19громадян. Всім заявникам надані письмові відповіді,частина питань вирішена позитивно та на частину звернень – надано обґрунтовані роз’яснення під час виїзного прийому.

Для підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян та для надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації та його заступниками обов’язково запрошуються фахівці управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації.

Згідно затвердженого графіка здійснювались виїзні прийоми громадян керівниками відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації.

Незважаючи на те, що звернення громадян всебічно опрацьовуються кваліфікованими спеціалістами, пропонуються шляхи їх вирішення під час комісійних виїздів на місце, під час проведення індивідуальних співбесід з заявниками із залученням юриста, начальників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, надаються обґрунтовані письмові та усні роз’яснення з порушених питань, деякі заявники із власних міркувань не погоджуються та не готові сприймати ці рішення і продовжують звертатись повторно у різні інстанції. За звітний період райдержадміністрацією розглянуто 10 дублетних звернень.

З метою здійснення контролю стан роботи із зверненнями громадян  розглядається на засіданнях колегії райдержадміністрації.  На виконання п.7.8 ст.1 Указу Президента України підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік, в цілому, були підведені на засіданні колегії райдержадміністрації 26 січня 2017 року, з прийняттям відповідного розпорядження № 17 та 27.07.2017 (розпорядження № 146).

В райдержадміністрації робота проводиться на підставі щоквартальних та щомісячних планів. До планів включено проведення особистого та виїзних прийомів головою райдержадміністрації, його заступниками та керівником апарату, підготовка звітів про роботу із зверненнями громадян, проведення засідань постійно-діючої комісії з питань звернень громадян до органів державної влади та місцевого самоврядування. Крім того, у планах передбачено проведення перевірок дотримання вимог законодавства за зверненнями громадян у виконкомах сільських  рад району, структурних підрозділах райдержадміністрації.

Затверджено графік особистих доповідей про стан роботи зі зверненнями громадян начальників структурних підрозділів райдержадміністрації на 2017 рік перед головою райдержадміністрації. За  січень-вересень2017року перед головою райдержадміністрації про стан роботи зі зверненнями громадян прозвітували начальники 8-ми структурних підрозділів.

З метою оперативного розгляду складних звернень громадян, які потребують міжвідомчого втручання,  райдержадміністрацією щомісяця проводиться засідання постійно-діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яка утворена згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 04.05.2017 року № 95 "Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення". За звітний період відбулося 9 засідань комісії. Підсумки розгляду питань оформляються протоколами. 

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю, районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, з початку 2017 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 9 зверненням. При проведенні дня контролю здійснюються перевірки стану виконання доручень, наданих районною державною адміністрацією виконавчим комітетам сільських  рад, відділам та структурним підрозділам  за результатами розгляду звернень громадян.

На виконання ст. 5, п. 1 Указу Президента України головою райдержадміністрації затверджено графік перевірок у структурних підрозділах, управліннях, відділах райдержадміністрації щодо додержання законодавства та організацію роботи зі зверненнями громадян, головним спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян юридичного відділу апарату райдержадміністрації з початку 2017 року перевірено всі 10 структурних підрозділів райдержадміністрації.  Проводяться перевірки додержання вимог чинного законодавства про звернення громадян щодо ведення журналів реєстрації особистого прийому громадян та журналів реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Перевіряється робота зі зверненнями громадян з дотримання Інструкції з діловодства по роботі зі зверненнями громадян, дотримання вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008.

Упродовж січня-вересня 2017 року головним спеціалістом  юридичного відділу  апарату райдержадміністрації надано методичну та практичну допомогу виконавчим комітетам Антипівської, Богданівської, Броварківської, Богуславецької, Бубнівсько-Слобідської,  Вільхівської, Вознесенської, Гельмязівської, Гладківщинської, Деньгівської, Домантівської, Дмитрівської та Зорівської, Драбівецької, Каврайської ІІ,  Калениківської, Каврайської, Коробівської, Кривоносівської, Кропивнянської, Крупської, Лукашівської, Підставківської, Піщанської  сільських рад.

За результатами перевірок  були надіслані довідки з вимогою усунути виявлені недоліки та вказані необхідні рекомендації .

В райдержадміністрації приділяється належна увага щодо організації особистих прийомів громадян, під час яких головою, першим заступником голови в січні-вересні 2017 року розглянуто 37 звернень.13 звернень розглянуто першим заступником голови, 24-головою райдержадміністрації. На сьогоднішній день  34 вирішено по суті, 3- в процесі розгляду.

Крім того, керівництвом райдержадміністрації розроблені та запроваджені конкретні заходи прямого, конструктивного діалогу між владою та громадянами. Зокрема, продовжують постійно проводитись зустрічі районного керівництва з мешканцями відповідних територіальних громад. Зпочатку 2017року голова райдержадміністрації  побувавна сходках громадян в17населених пунктах району, на яких жителі мали можливість вирішувати свої проблемні питання безпосередньо на місці.

Для  відповідальних за роботу із зверненнями громадян у структурних підрозділах  райдержадміністрації, територіальних органах міністерств та органах місцевого самоврядування 21.06.2017 року проведено семінар-навчання. Програма семінару:

1.      Нормативна база з питань розгляду звернень громадян.

2.    Підготовка звітів районній державній адміністрації про виконання актів    

Президента України щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення.

3. Дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінетом Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах виконавчої влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

4. Порядок розгляду звернень громадян.

З метою зменшення кількості звернень громадян до органів виконавчої влади та стабілізації суспільно-політичної ситуації на території району в райдержадміністрації щоквартально аналізуються причини та умови, що призводять до звернень громадян.

Серед основних причин та чинників, що змушували громадян звертатися  до районної державної адміністрації є наступні:

-  призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг;

- велика кількість малозабезпечених верств населення, яка звертається в райдержадміністрацію по матеріальну допомогу, в основному на лікування;

- проблеми, які виникають при виділенні земельних ділянок учасникам АТО.

- зниження закупівельних цін на молоко від населення.

-сприяння в ліквідації наслідків буревію 01.07.2017 року.

- незадоволення станом благоустрою в окремих населених пунктах.

-незадовільне транспортне сполучення з віддаленими селами.

Для надання своєчасної, кваліфікованої допомоги громадянам із правових та інших питань в райдержадміністрації щовівторка та четверга з 10.00 до 12.00 діє безкоштовна юридична консультація на громадських засадах.

Головним спеціалістом та начальником  юридичного відділу апарату райдержадміністрації щоденно проводиться консультативний прийом відвідувачів, надаються детальні роз’яснення  питань, що належать до їх компетенції.

З метою роз'яснювальної роботи щодо конституційних прав і обов'язків громадян, реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом на сторінках районної газети «Вісник Золотоніщини» висвітлюються матеріали стосовно роботи зі зверненнями громадян, розміщено графіки особистого прийому громадян, проведення телефонних „гарячих ліній” у районній державній адміністрації. Постійно проводять широку інформаційно - роз'яснювальну роботу спеціалісти управлінь та відділів райдержадміністрації про актуальні проблеми з якими звертаються жителі району.

В приміщенні районної державної адміністрації розміщено Інформаційний стенд, на якому зазначена інформація: ЗУ «Про звернення громадян», зразки заяв, порядок запису на особистий прийом, графіки прийому керівництва райдержадміністрації та облдержадміністрації, керівництва ГУНП в Черкаській обл. та Золотоніського відділу поліції ГУНП в Черкаській обл тощо.

Головним спеціалістом юридичного відділу  апарату районної державної адміністрації, який відповідає за роботу із зверненнями громадян щомісячно  готується статистична та аналітична інформація про стан роботи зі зверненнями громадян  у Золотоніському  районі. 

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться під постійним контролем керівництва районної державної адміністрації, прикладаються всі зусилля щодо забезпечення всебічного неупередженого і об’єктивного розгляду та вирішення порушених у зверненнях питань.