Категорії

Звернення громадян

 

Нормативно-правові акти

 

ЗАКОН УКРАЇНИ «Про звернення громадян»

 

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

 

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»

 

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ №858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».

 

Розпорядження Золотоніської РДА від 25.01.2017 № 14 "Про Порядок організації особистого прийому громадян у районній державній адміністрації"

 

Розпорядження Золотоніської РДА від 26.01.2017 № 17 "Про підсумки  роботи органів державної виконавчої влади, місцевого самоврядування  зі зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом 2016 року"

 

Розпорядження Золотоніської РДА від 27.07.2017 №146 "Про підсумки роботи органів державної виконавчої влади, місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом І півріччя 2017 року"

 

Розпорядження Золотоніської РДА від 25.01.2018  № 15 "Про підсумки роботи органів державної виконавчої влади, місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом  2017 року"

 

Інформаційно - аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за січень-березень 2016 року

 

Інформаційно - аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за січень-червень  2016  року

Інформаційно - аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за січень-грудень 2016  року

 

Інформаційно - аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за січень 2017 року

 

Інформаційно - аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за січень-березень 2017 року

               

Інформаційно - аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян у Золотоніській районній державній адміністрації за січень-серпень 2017  року

 

Інформаційно - аналітична довідкащодо роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації  протягом 2017 року

 

Інформаційно - аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за за січень-березень  2018  року

 

Інформаційно - аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за  за січень-червень 2018  року

 

 

Зразок звернення громадян

до районноїдержавної адміністрації

         

                                                                                                                        

 

Інформаційно - аналітична довідка

щодо роботи зі зверненнями громадян

у районній державній адміністрації за 

за січень-вересень  2018  року

 

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України  права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ Золотоніською районною  державною  адміністрацією вживаються необхідні заходи щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.

За січень-вересень 2018 року райдержадміністрацією отримано 501 звернення громадян (116 з них надійшли з урядової «гарячої лінії»), за аналогічний період 2017 року 808 звернень громадян (374 з них надійшли з урядової «гарячої лінії»),  що на 307 чи 38% менше . В тому числі:

- поштою в січні-вересні 2018 року - 475 звернень громадян; аналогічний період 2017 року-771 звернення громадян, що на 38,4% менше.

- на особистому прийомі керівників районної державної адміністрації надійшло 26 звернень громадян; аналогічний період минулого року-37 звернень (на 18,8% менше).

          -  надіслано від органів влади за січень-вересень 2018 року  - 151 (урядова гаряча лінія включно), за аналогічний період 2017 року-416 (урядова гаряча лінія включно), що на 265 чи на 63,7% менше).

З них:

Адміністрація Президента України-6;

СКМУ-3;

ВРУ-3;

Мін'юст-2;

Черкаська обласна рада-1;

Від заявників до ОДА-17;

Урядова «гаряча лінія»-116;

ЧОКЦ-2;

ГПУ-1.

          - на «Гарячу лінію» голови райдержадміністрації надійшло 2 звернення, аналогічний період минулого року -6 звернень.

Проведений моніторинг надходження звернень громадян до райдержадміністрації дав можливість виявити актуальні й проблемні питання для мешканців району та вжити оперативних заходів щодо їх вирішення. Разом з тим варто зауважити, що протягом звітного періоду завдяки злагодженій роботі місцевих органів влади суттєво зменшилась кількість надходження звернень на Урядову гарячу лінію. 

З урахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами та скаргами звернулось 1885 особи.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації опрацьовуються та контролюються керівництвом, надаються відповідні доручення виконавцям. Авторам звернень обов’язково надається чітка, обгрунтована, повна відповідь з урахуванням строків, установлених законодавством. Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, одержаних під час особистого і виїзного прийомів керівництва районної державної адміністрації проводиться відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.Архівування опрацьованих звернень проводиться за принципом територіального розподілу району (за назвами  сільських рад). Керівництвом районної державної адміністрації та головним спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян створені всі умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надається можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень.

          Звернення на адресу райдержадміністрації надходили від жителів населених пунктів: Гельмязів - 43; Вознесенське - 34; Піщане- 19; Нова Дмитрівка- 23; Домантове - 25; с. Благодатне - 31; Коробівка- 22 ; Пальміра- 16; Драбівці- 11, Подільське-15; Деньги- 16;  іногородні- 44, с. Підставки – 4, с. Гладківщина- 9,  с. Софіївка – 9, с. Антипівка- 11 , с. Каврай ІІ – 7, с. Каленики – 2,  с. Привітне – 13,  с. Кропивна- 8, с. Мелесівка -5,  с. Матвіївка- 3, с.Лукашівка – 2 ,  с. Щербинівка-4, с.Хрущівка- 4, с.Ковтуни - 3 с.Крупське- 10;  с.Богуславець- 10, с. Кривоносівка-4, с. Хвильово-Сорочин -5, с. Плешкані- 1, с. Синьооківка-8, с. Шабельники-9, с.Скориківка -3, с. Дмитрівка-7, с. Броварки-3, с. Б.Слобідка-7, с. Вільхи-7, с. Х.Каврайські-2, с. Мицалівка-12, с. Маркизівка-1, с. Нова Гребля-4, с. Каврай-8, с.Кедина Гора-3, с. Каневщина-2, с.Бакаївка-4, с. Богдани-5, с. Дібрівка-1, с. Маліїївка-2

          Разом з тим, як свідчить моніторинг надходження звернень за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло від мешканців 7 населених пунктів району: Гельмязів, Вознесенське, Коробівка, Благодатне, Піщане, Нова Дмитрівка, Домантове  та іногородніх.

           Це пояснюється в першу чергу тим, що вони входять до найбільш чисельних за населенням населених пунктів і відповідно високим ступенем гостроти соціально – економічних, суспільно – політичних та інших проблем .  

           За січень-вересень 2018 року до райдержадміністрації надійшло 19 колективних звернень (1384 підписи), аналогічний період минулого року- 13 колективних звернень (665 підписів), на 6 чи на 31,6 % більше.

-         власників земельних ділянок (паїв), які перебувають в оренді ТОВ «Силікат-1».Порушувалось питання виплати орендної плати, повернення земельних ділянок,

-          жителів с. Скориківка про перегляд розкладу руху автобуса за маршрутом Золотоноша-Львівка,

-         мешканців с. Каврай ІІ стосовно заниження заготовачами закупівельної ціни на молоко,

-         жителів с. Богуславець стосовно сприяння у вирішенні питання утримання та безпечної експлуатації дороги по вул. Гагаріна,

-         жителів м. Золотоноша  про забруднення навколишнього середовища викидами котельні ЦРЛ, неналежного утримання систем зовнішнього водовідведення дощових та талих вод, неналежного забезпечення благоустрою території ЦРЛ,

-         жителів с. Богуславець про відновлення зупинки приміського  дизель-потяга сполученням ст..ім.Т.Шевченка-ст. Гребінка та в зворотньому напрямку на зупинному пункті «Богуславець»,

-          жителів с. Кропивна та с. Вознесенське, які стурбовані тим, що МТФ СТОВ «Придніпровський край» опинилася під загрозою закриття в зв’язку з чим її працівники втратять свої робочі місця,

-         жителів с. Піщане про відновлення автобусного рейсу за маршрутом Піщане-Золотоноша-Піщане,

-         жителів м. Черкаси  про ремонт автомобільної дороги у межах с. Благодатне-с. Чехівка,

-         жителів с. Подільське про відновлення ранкового автобусного рейсу за маршрутом  Подільське-Золотоноша,

-         жителів с. Домантове стосовно ремонту доріг,

-         жителів с. Нова Дмитрівка та с. Мелесівкапро відновлення русла р. Поділ.       

-          жителів с. Шабельники про сприяння в продовженні договору оренди на земельну ділянку.(2 звернення).

-         педагогічного та батьківського  колективу Вільхівського НВК про збереження на посаді  директора Вільхівського НВКРубан Є.Г.

-         жителів с. Щербинівка про незадовільний стан дороги по вул.. Загреблянській, сприяння в проведенні ремонту.

       -  жителів с. Гельмязів про проведення загальних зборів власників земельних ділянок (паїв).      

          Станом на 02.10.2018 із загальної кількості звернень  477 вирішено по суті, 24-перебуває на контролі.

Детальний аналіз тематики усіх питань, порушених у зверненнях громадян, свідчить, що складна суспільно-політична ситуація в державі постійно впливає на спектр і характер основних питань, з якими звертаються мешканці району до влади. Протягом звітного періоду у своїх зверненнях громадяни порушили 546 питань, аналогічний період 2017 року-891 питання.

Актуальними для мешканців районубули питання:

- питання аграрної політики і земельних відносин – 65 звернень                         (13%), аналогічний період 2017 року-57 звернень  (7,05 %);

- питання соціального захисту – 363 звернення (72,4%); аналогічний період 2017 року -598 звернень (74%),

- комунального господарства - 31 звернення (6,2%); аналогічний період 2017 року -111 звернень (13,7%),,

- праці і заробітної плати-0; аналогічний період 2017 року -3 ( 0,4%);

           - питання транспорту і зв’язку-11 (2,2%); аналогічний період минулого року-20звернень (2,5%),

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації-15(3%); аналогічний період минулого року- 4 (1,1 %);

- охорони здоров’я-10  (1,9%);аналогічний період минулого року-2 (0,5%);

- економічної цінової інвестиційної зовнішньо економічної регіональної політики та будівництво підприємництво-1 (0,2%);аналогічний період минулого року-9 (1,1%),

 - екології та природних ресурсів -11(2,2%); аналогічний період минулого року-19 (2,4%),

- сім’я діти молодь гендерна рівність фізична культура і спорт- 6(1,2%), аналогічний період минулого року-2 (0,2%),

-житлові питання-4 (0,8%), аналогічний період минулог року-5 (0,6%) ,

-освіта, наукова, науково-технічна.інноваційна діяльність та інтелектуальна власність-8 (1,6%); аналогічний період минулого року-9 (1,1%);

           -діяльність органів місцевого самоврядування-13 (2,6%), аналогічний період минулого року-12 (1,5%),

           - діяльність місцевих органів виконавчої влади - 0; аналогічний період минулого року-1 (0,1%),

            - фінансова, податкова, митна політика-5(0,9%), аналогічний період минулого року-1 (0,1%),

             - обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини- 0 , аналогічний період минулого року- 1 (0,1%);

                -інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації-1 (0,2%),

                - культура та культурна спадщина. туризм – 1 (0,2%),

               - інші питання – 1 звернення ( 0,2%), аналогічний період минулого року-8 звернень (1 %).

        Найбільш актуальними продовжують залишатися питання соціального захисту–363 звернення (72,4%); питання аграрної політики і земельних відносин-65 звернень (13%); комунального господарства-31 звернення (6,2%).

Від усіх прийнятих до розгляду на першому місці за кількістю звернень займають питання соціального захисту. Зокрема, спостерігалося суттєве збільшення кількості та гостроти звернень соціальної проблематики, пов’язаних з недостатнім рівнем соціального захисту населення, оформленням/перерахунком субсидії, надання матеріальної допомоги, виплати соціальних допомог в умовах різкого підвищення цін на найнеобхідніші товари і ін.

На другому місці-питання аграрної політики і земельних відносин. На сьогодні  найгостріше турбують громадян питання виділення земельних ділянок учасникам АТО, отримання розрахунків за земельні  паї,  земельні конфлікти тощо.

На третьому місці продовжують залишатися питання комунального господарства. Найчастіше зустрічаються питання ремонту доріг, вулиць.

 Крім того, варто зауважити, що керівництвом райдержадміністрації постійно приділяється особлива увага зверненням ветеранів Великої Вітчизняної війни, учасників війни та АТО, бойових дій, інвалідів, багатодітних сімей, одиноких матерів та громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, що, в свою чергу, суттєво вплинуло на зменшеннянадходження звернень від цієї категорії громадян до райдержадміністрації. Так, протягом звітного періоду надійшло 313 звернень громадян різних категорій,  а саме :

- учасників війни - 1;

- дітей війни - 4;

- інвалідів Великої Вітчизняної війни - 0;

- інвалідів війни - 1;

- учасників бойових дій АТО- 25;

           - ветеранів праці - 12;

- інвалідів І групи -34;

- інвалідів ІІ групи -34;

- інвалідів ІІІ групи -23;

- одиноких матерів - 15;

- матерів-героїнь – 0,

- багатодітних сімей - 6;

- учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - 2;

-  пенсіонерів -134;

-  ВПО -5;

- сім’ї учасників АТО-4;

 -сім’ї загиблих учасників АТО-2;

- безробітні -11.

Аналіз тематики звернень від наймеш соціально захищених верств населення свідчить, що громадяни дедалі частіше звертались до райдержадміністрації за наданням матеріальної допомоги на лікування, вирішення соціально-побутових проблем, а також призначення різних видів соціальної допомоги,  субсидій та ін.

         Відповідно до Указу Президента від 07.02.2008 року 109/2008, головою районної державної адміністрації взято під особистий контроль та забезпечується проведення першочергових особистих прийомів жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати - героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.
         Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються  учасники АТО та члени їх сімей. У зверненнях вказаної категорії громадян  порушувалися питання надання матеріальної допомоги та виділення земельних ділянок .

Із загальної кількості 501-го звернення, що надійшло до Золотоніської  райдержадміністрації  становлять:

- пропозиції - 0;

- скарги - 2;

- заяви - 499.

З них:

- вирішено позитивно -273;                   

- дано роз'яснення - 193;                         

- направлено за належністю - 11;

 -не підлягають розгляду-0;

- у стадії розгляду знаходиться - 24.

Золотоніською райдержадміністрацією постійно проводиться робота щодо сприяння громадянам у їх праві на звернення.

При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної державної адміністрації, у п'ятиденний термін звернення пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі з повідомленням заявника та роз'ясненням підстав передачі розгляду звернення іншим органам, таких за звітний період надійшло 11 одиниць.

Розпорядженням райдержадміністрації  від 25.01.2017 № 14 «Про порядок організації особистого  прийому громадян у районній  державній  адміністрації», затверджено графіки особистого та виїзного прийомів громадян головою, першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, згідно з якими передбачено проведення особистого прийому не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі двох особистих виїзних прийомів громадян, забезпечено проведення прийомів громадян за затвердженими графіками, продовжується практика персонального розгляду звернень громадян головою райдержадміністрації, безпосереднього вивчення та вирішення питань, що у них порушуються.

Затверджено графік проведення прямого телефонного зв'язку "Гаряча лінія" головою райдержадміністрації, його заступниками, керівником апарату  та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. Протягом звітного періоду від населення району на адресу керівництва райдержадміністрації надійшло 2 дзвінки. 

Спеціаліст райдержадміністрації, відповідальний за роботу із зверненнями громадян, має окрему телефонну лінію, що дає можливість мешканцям району постійно звертатись із різноманітних питань і отримувати безпосередні відповіді. 

Графіки проведення особистих та виїзних прийомів громадян, графіки "Гарячої лінії" щомісячно висвітлюються на сторінках районної газети "Вісник Золотоніщини" та розміщені на власному веб-сайті райдержадміністрації і складені таким чином, що прийом громадян і вирішення піднятих ними питань здійснюється щоденно. За звітний період було здійснено 46 виїзних прийомів громадян до населених пунктів Золотоніського району головою районної державної адміністрації, його заступником, керівником апарату. Під час прийому до керівництва районної державної адміністрації надійшло 2 колективних звернень жителів с. Каврай ІІ з приводу заниження заготівельниками закупівельних цін на молоко від власників ВРХ та с. Домантове стосовно проведення ремонту доріг .

Для підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян та для надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації та його заступниками обов’язково запрошуються фахівці управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації.
           Згідно затвердженого графіка здійснювались виїзні прийоми громадян керівниками відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації.

З метою здійснення контролю стан роботи із зверненнями громадян  розглядається на засіданнях колегії райдержадміністрації.  На виконання п.7.8 ст.1 Указу Президента України підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік, в цілому, були підведені на засіданні колегії райдержадміністрації 25 січня 2018 року, з прийняттям відповідного розпорядження № 15, підсумки  за І квартал 2018 року 26.07.2018 (розпорядження №180).

В райдержадміністрації робота проводиться на підставі щоквартальних та щомісячних планів. До планів включено проведення особистого та виїзних прийомів головою райдержадміністрації, його заступниками та керівником апарату, підготовка звітів про роботу із зверненнями громадян, проведення засідань постійно-діючої комісії з питань звернень громадян до органів державної влади та місцевого самоврядування. Крім того, у планах передбачено проведення перевірок дотримання вимог законодавства за зверненнями громадян у виконкомах сільських  рад району, структурних підрозділах райдержадміністрації.

Затверджено графік особистих доповідей про стан роботи зі зверненнями громадян начальників структурних підрозділів райдержадміністрації на 2018 рік перед головою райдержадміністрації. В лютому місяці заслухано доповідь начальника фінансового управління, в березні-начальника відділу освіти райдержадміністрації, в квітні-начальника відділу культури, в травні -в.о.начальника служби у справах дітей, в червні-начальника відділу економічного розвитку і торгівлі, в липні-завідуючого сектором житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури райдержадміністрації, в серпні-начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, у вересні-начальника управління агропромислового розвитку населення райдержадміністрації.

          З метою оперативного розгляду складних звернень громадян, які потребують міжвідомчого втручання,  райдержадміністрацією щомісяця проводиться засідання постійно-діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яка утворена згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 04.05.2017 року № 95 "Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення". За звітний період відбулося 9 засідань комісії. Підсумки розгляду питань оформляються протоколами. 

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю, районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, в січні-вересні 2018 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 9 зверненнях. При проведенні дня контролю здійснюються перевірки стану виконання доручень, наданих районною державною адміністрацією виконавчим комітетам сільських  рад, відділам та структурним підрозділам  за результатами розгляду звернень громадян.

        На виконання ст. 5, п. 1 Указу Президента України головою райдержадміністрації затверджено графік перевірок на 2018 рік у структурних підрозділах, управліннях, відділах райдержадміністрації та виконавчих комітетах сільських рад щодо додержання законодавства та організацію роботи зі зверненнями громадян. В лютому перевірено відповідний напрямок роботи в відділі освіти райдержадміністрації., в березні-управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, в квітні-відділ культури і туризму, в травні-фінансове управління райдержадміністрації, в червні-служба у справах дітей, в липні-сектор у справах молоді та спорту, в серпні-відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, в вересні-сектор житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури.

          Проводяться перевірки додержання вимог чинного законодавства про звернення громадян щодо ведення журналів реєстрації особистого прийому громадян та журналів реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Перевіряється робота зі зверненнями громадян з дотримання Інструкції з діловодства по роботі зі зверненнями громадян, дотримання вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008.

Упродовж січня-вересня 2018 року головним спеціалістом  юридичного відділу  апарату райдержадміністрації надано методичну та практичну допомогу виконавчим комітетам Антипівської, Богданівської,  Броварківської, Богуславецької, Б.Слобідської, Вознесенської, Гельмязівської, Деньгівської, Дмитрівської, Домантівської, Драбівецької, Каврайської Другої, Калениківської, Каврайської, Гладківщинської , Ковтунівської, Кривоносівської, Кропивнянської, Крупської, Лукашівської, Піщанської, Плешканівської та Підставківської  сільських рад.

         За результатами перевірок  були надіслані довідки з вимогою усунути виявлені недоліки та вказані необхідні рекомендації .

28.09.2018 проведено семінар-навчання для  відповідальних за роботу із зверненнями громадян у структурних підрозділах  райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування

Доповідач у своїх виступах надала роз’яснення в частині ведення діловодства, підготовки звітів про роботу із зверненнями громадян, зміцнення виконавської дисципліни.
          З питань розгляду звернень громадян наголошено про основні засади забезпечення дотримання Закону України «Про звернення громадян» щодо реєстрації, строків виконання, підготовки якісних, обґрунтованих відповідей заявникам тощо.

             Крім того,  було озвучено зміни у веденні роботи зі зверненнями громадян, які окреслені у новій редакції Закону України «Про звернення громадян», що готується до введення в дію.

В райдержадміністрації приділяється належна увага щодо організації особистих прийомів громадян, під час яких головою, першим заступником голови в січні-вересні  2018 року розглянуто 26 звернень. На сьогоднішній день 1 звернення в стадії розгляду, інші  звернення розглянуто, заявникам надіслано відповіді з роз’ясненнями.

З метою зменшення кількості звернень громадян до органів виконавчої влади та стабілізації суспільно-політичної ситуації на території району в райдержадміністрації щоквартально аналізуються причини та умови, що призводять до звернень громадян.

Серед основних причин та чинників, що змушували громадян звертатися  до районної державної адміністрації є наступні:

-  призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг;

- велика кількість малозабезпечених верств населення, яка звертається в райдержадміністрацію по матеріальну допомогу, в основному на лікування;

            - проблеми, які виникають при виділенні земельних ділянок учасникам АТО.

-сприяння в ліквідації наслідків снігопаду 18-19 січня .

-житлові проблеми учасників АТО.

- незадовільний стан доріг, що потребують ремонту.

           -закриття МТФ СТОВ «Придніпровський край» в зв’язку з чим її працівники втратять свої робочі місця.

            - налагодження транспортного сполучення з окремими населеними пунктами (Подільське, Піщане, Хутори Каврайські).

            - підтоплення присадибних ділянок в СТ  «Залісся», «Дніпро», «Труд».

             - забруднення р. Суха Згарь.

            Для надання своєчасної, кваліфікованої допомоги громадянам із правових та інших питань в райдержадміністрації щовівторка та четверга з 10.00 до 12.00 діє безкоштовна юридична консультація на громадських засадах.

            Протягом січня-вересня 2018 року начальником юридичного відділу надано консультації 82 громадянам .

            Головним спеціалістом  юридичного відділу апарату райдержадміністрації щоденно проводиться консультативний прийом відвідувачів, надаються детальні роз’яснення  питань, що належать до його компетенції.

           З метою роз'яснювальної роботи щодо конституційних прав і обов'язків громадян, реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом на сторінках районної газети «Вісник Золотоніщини» висвітлюються матеріали стосовно роботи зі зверненнями громадян, розміщено графіки особистого прийому громадян, проведення телефонних „гарячих ліній” у районній державній адміністрації. Постійно проводять широку інформаційно - роз'яснювальну роботу спеціалісти управлінь та відділів райдержадміністрації про актуальні проблеми з якими звертаються жителі району.

            В приміщенні районної державної адміністрації розміщено Інформаційний стенд, на якому зазначена інформація: ЗУ «Про звернення громадян», зразки заяв, порядок запису на особистий прийом, графіки прийому керівництва райдержадміністрації та облдержадміністрації, керівництва ГУНП в Черкаській обл. та Золотоніського відділу поліції ГУНП в Черкаській обл тощо.
            Головним спеціалістом юридичного відділу  апарату районної державної адміністрації, який відповідає за роботу із зверненнями громадян щомісячно  готується статистична та аналітична інформація про стан роботи зі зверненнями громадян  у Золотоніському  районі. 

         Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться під постійним контролем керівництва районної державної адміністрації, прикладаються всі зусилля щодо забезпечення всебічного неупередженого і об’єктивного розгляду та вирішення порушених у зверненнях питань.

 

 

Головний спеціаліст юридичного

                    відділу апарату райдержадміністрації

Сусла Н.В.