Категорії

Кабінет Міністрів України ухвалив 11 березня Постанову № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19». Документ передбачає запровадження карантину з 12 березня до 3 квітня 2020 року на усій території України. Терміни карантину можуть бути змінені в залежності від епідеміологічної ситуації в країні. Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області інформує про те, що графіки прийому громадян у сервісних центрах ....

17.03.2020 Детальніше

Питання виплати заробітної плати та офіційного працевлаштування дуже актуальна тема у нашому суспільстві. На даний час виплати заробітної плати в «конверті» та нелегальна робота стали, нажаль, нормою життя наших громадян та роботодавців. Кожному громадянину слід зрозуміти, що захистити себе він зможе тільки законним шляхом, і це можливо лише за умови належного оформлення трудових відносин з роботодавцем.Не варто забувати, що виплата заробітної плати без сплати вста ....

16.03.2020 Детальніше

На виконання доручення Прем’єр-міністра України 30 грудня 2020 року проведено спільну роз’яснювальну роботу із суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері торгівлі та організації харчування щодо неприпустимості допуску до роботи працівників без оформлення трудових відносин. Фахівцями Головного управління Пенсійного фонду України,УПСЗН Золотоніської РДА, Золотоніського управління ГУ ДПС та Золотоніського районного управління ГУ Держпродспоживслуж ....

04.02.2020 Детальніше

06 листопада, розпочала роботу оновлена приймальня громадян Золотоніського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області. Начальник головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області Світлана Зінник провела урочисте відкриття та ознайомила представників громадськості та соціальних партнерів, які були присутні на заході, із послугами, які можна отримати у приймальні громадян. П ....

11.11.2019 Детальніше

Дослідження має на меті встановити рівень поінформованості респондентів про ряд послуг та інновацій всистемі пенсійного забезпечення. Результати дослідження допоможуть визначити канали отримання громадянами інформації про послуги Фонду, якість обслуговування відвідувачів та розуміння шляхів удосконалення напрямів подальшої роботи. Посилання на анкету опитування (https://www.ukc.gov.ua/quiz/obiznanist-gromadyan-ukrayiny-shhodo-innovatsij-u-systemi-pensijnogo-zabezpechennya/?) ....

23.09.2019 Детальніше